تعمیر گوشی آیفون در کرج

تعمیر گوشی آیفون در کرج | تعمیر محصولات اپل | تعمیرات

ایرادات گوشی های اپل ممکن است در زمینه های خراب شدن باتری ، خالی شدن شارژ باتری گوشی ، خرابی نمایشگر و روشن نشدن آن ، از کار افتادن دوربین و ….  باشد.

تعمیرات تخصصی گوشی های آیفون

آیفون برند خاصی می باشد و تجهیزات به کار رفته در آن نیز از پیچیدگی بالایی برخوردار می باشد. به همین دلیل زمانی که با خرابی آن مواجهه می شوید بایستی حتما آن را نزد یک متخصص ببرید زیرا همه محصولات اپل تعمیرکاران مخصوص خود را دارند.

هر شخصی که کار تعمیرات گوشی را انجام می دهد مسلما نمیتواند کار تعمیرات گوشی های آیفون را انجام دهد زیرا این کار تخصص خودش را میخواهد.

تجربه و دانش تعمیرکار حرف اول را می زند. زیرا اگر تعمیرکار حرفه ای و با مهارت نباشد مشکل را بر طرف نمی کند که هیچ باعث ایجاد مشکلات بیشتری در گوشی شما نیز میشود.

مهمترین تعمیرات گوشی های آیفون

  1. تعویض باتری گوشی
  2. تعویض LCD و تاچ گوشی

این دو مورد مختص به بخش سخت افزاری گوشی می باشند.

بخش سخت افزاری شامل تجهیزات فیزیکی گوشی مانند ال سی دی ، تاچ ، باتری ، سوکت شارژ ، شیشه و لنز دوربین و… می باشد.

بخش های نرم افزاری شامل اطلاعات وارد شده به دستگاه ، برنامه های نصب شده در آن و سایر موارد مشابه می باشد. هنگ های دراز مدت گوشی ، کم شدن سرعت گوشی و….  از مشکلات نرم افزاری گوشی می باشد.

تعمیر سخت افزاری آیفون

در تعمیرات سخت افزاری که نیاز به عوض کردن قطعه وجود دارد هزینه شخص بالا می رود. قسمت هایی از گوشی که دچار ایراد شوند سبب بروز مشکلاتی در سایر کارایی های دستگاه نیز می شوند. اکثر تعمیرهای سخت افزاری نیاز به عوض کردن قطعه و جایگزین قطعه جدید به جای قطعه قبلی می باشند.

تعمیر نرم افزاری آیفون

ایرادات نرم افزاری برای همه گوشی های آیفون و اندرویدی امکان دارد پیش بیاید. این نوع ایرادات به راحتی قابل حل شدن می باشند . تعمیرکار با عیب یابی گوشی به ایرادات آن پی می برد و به رفع آن ها می پردازد.

تعویض LCD  و تاچ گوشی های آیفون

این مورد جز مشکلات سخت افزاری  گوشی می باشد. زمانی که مشکل به وجود آمده برای LCD گوشی آنقدر بزرگ باشد که با تعمیر قابل استفاده نشود تعمیر کار مجبور به تعویض ال سی دی آن می باشد.

تعمیرکار موظف است قبل از اقدام به تعویض ال سی دی گوشی اجازه این کار را از مشتری بگیرد.

تعمیر گوشی آیفون | تعمیر اپل | تعمیرات تکنیک تیم

مشکل در کارایی تاچ گوشی آیفون  بعد از تعویض LCD

مدتی بعد از اینکه ال سی دی گوشی آیفون خود را تعویض می کنید ممکن است که تاچ گوشی شما کار نکند و یا خیلی سرعت آن پایین بیاید. وقتی که شما گوشی را از تعمیر کار بعد از تعویض ال سی دی تحویل گرفتید و تاچ گوشی هیچ گونه هنگی نداشت و بعد از مدتی دچار مشکل شد این ایراد به دلیل کارکردن دراز مدت با تلفن همراه می باشد. دلیل این امر باگ های نرم افزاری می باشد.

در صورتی که در همچین شرایطی قرار گرفتید باید ابتدا از همه اطلاعات داخل گوشی بک آپ بگیرید و سپس به ریست فکتوری آن بپردازید تا تلفن همراه شما به حالت اولیه خود برگردد.

سپس بعد از این کار از روش iTunes یا iCloud اطلاعاتی که داخل گوشی شما وجود دارد را ریستور کنید. اکثر اوقات این ایراد با این روند حل می شود ولی در صورتی که حل نشد دوباره باید برای تعویض LCD اقدام نمایید.

تکنیک تیم

تیم با مهارت و حرفه ای تکنیک تیم درخدمت شما عزیزان است تا ایرادات به وجود آمده برای گوشی های آیفون شما را اعم از نرم افزاری و سخت افزاری حل نماید و گوشی شما را در سریع ترین زمان ممکن به شما تحویل دهد.

برای تماس با کارشناسان تکنیک تیم با شماره های ۰۹۳۵۵۲۷۳۲۹۸ و ۰۲۶۳۴۴۱۸۱۳۷ تماس حاصل نمایید.

تعمیر گوشی آیفون در کرج


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : | 16:23 | نویسنده : moadeli |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • وب واعظ
  • وب آسانسور
  • وب طراحی سایت
  • وب سافت دانلود